ISO 10002

W skrócie

Certyfikacja według standardu ISO 10002 zawiera wskazówki dotyczące procesu rozpatrywania reklamacji, w tym: planowania, projektowania i ogólnego procesu rozpatrywania skarg w organizacji.

Szczegółowy opis

System zarządzania skargami według normy ISO 10002 zawiera wytyczne dotyczące procesu rozpatrywania reklamacji. Standard ten obejmuje planowanie, projektowanie, obsługę i utrzymanie zarządzania skargami w organizacji. Opisany proces obsługi reklamacji stanowi element, który może służyć do wykorzystania jako jeden z procesów całego systemu zarządzania jakością. System zarządzania skargami zgodny z ISO 10002 jest odpowiedni dla każdej organizacji, która chce sprostać oczekiwaniom Klientów.

Certyfikowana firma może prezentować w swoich materiałach promocyjnych posiadany certyfikat jak i bezpłatnie korzystać z logo certyfikatu URS.

Dlaczego ISO 10002?
  • Utrzymanie lojalności Klientów
  • Zapewnienie spójnego procesu zarządzania reklamacjami i skargami Klientów, który pozwala zidentyfikować przyczyny i je wyeliminować
  • Wyznaczanie podstaw do procesu doskonalenia
  • Ułatwienie Klientom procesu reklamacyjnego
  • Tworzenie statusu odpowiedzialnej firmy

Skontaktuj się z Nami...